2007
Kommentarer
Mars 2007


Kommentarer

Det følger klarhet og harmoni med tidsskriftet

Vi er svært takknemlige for Liahona. Vi har lagt merke til at det gir klarhet til vår ånd og harmoni i familieforholdene. Vi bruker det som en historiebok, for vi liker å lese sanne god-natt-historier for barna våre. Det er en stor velsignelse at de enkle budskapene i det gjengitte evangelium er tilgjengelige i dette flotte tidsskriftet.

Familien Cazorla, Spania

Troens vitnesbyrd

Jeg takker min himmelske Fader for dette fantastiske tidsskriftet, Liahona. Gjennom det mottar vi troens vitnesbyrd fra hele verden. Denne kommunikasjonen fra våre brødre og søstre rundt om i verden styrker oss åndelig.

Ilka Odierno, Brasil

Verdsettelse av ekteskapet

Jeg vil gjerne takke for generalkonferansetalene i mai 2006-nummeret, spesielt eldste Russell M. Nelsons budskap, «Plei ditt ekteskap». Aleth og jeg giftet oss ifjor i Manila Filippinene tempel. Vi har blitt velsignet, men vi har de samme utfordringene som alle ektepar har. Eldste Nelsons budskap minnet oss på hvor vakkert og hellig ekteskapet er. Han fortalte hvordan vi kan styrke vårt ekteskap, verdsette det og få det til å vare for evig. Hans budskap var så aktuelt. Jeg er takknemlig for apostler som Herren har kalt for vår tid.

Alberto Reuben C. Reyes, Filippinene

Styrket min kunnskap

Jeg ønsker å uttrykke min takknemlighet for dem som gjør Liahona mulig, så vel som for dem som forteller sin personlige historie. Jeg er spesielt takknemlig for artikkelen under Evangeliets klassikere av president Hugh B. Brown, «Profil av en profet» (juni 2006). Hans erfaring styrket min kunnskap om at Jesu Kristi evangelium er gjengitt i vår tid og at dette er hans kirke, organisert under hans ledelse gjennom profeten Joseph Smith.

Herwin A. Pado, Filippinene

Håp, mot og åndelig styrke

Jeg er 73 år gammel. Jeg er svært glad i vår profet og alle generalautoritetene og Kirkens lokale ledere og alle mine brødre og søstre i denne verden. Jeg er spesielt takknemlig for dere som vier dere til å utarbeide de vakre budskapene i Liahona, som blir sendt oss hver måned. De gir oss håp, mot og åndelig styrke til å møte livets stormer.

Otília Pereira, Portugal

En trøst

Til forskjell fra andre tidsskrifter lærer jeg virkelig av Liahona. Historiene inspirerer meg til alltid å gjøre godt. Å lese Liahona gir meg noen ganger trøst når jeg er fortvilet og nedfor. Det hjelper meg å overvinne prøvelser og fristelse, og gjør meg sterk og fast når det gjelder å holde Guds bud.

Beeny Mayang, Filippinene