2007
Kommentarer fra læserne
April 2007


Kommentarer fra læserne

Styrke i delte familier

Jeg har tilbragt det meste af mit liv i en familie, hvor kun nogle af os var medlemmer af Kirken. Jeg har mødt mange udfordringer, når jeg har stræbt efter at efterleve evangeliet. Inspirerende kirkematerialer, især Liahona, har hjulpet mig med at bevare Ånden.

Mange tak, fordi I hver måned minder mig om, at evangeliet ændrer folks liv.

Sandra Vinocuna, Ecuador

Profetens røst

Oktobernummeret af Liahona for 2005 synes jeg var særlig dejligt. Jeg værdsatte hver eneste artikel i det, især præsident James E. Fausts budskab: »Tusindvis af kærlighedstråde«. Jeg synes, at alle burde læse det. Jeg takker min himmelske Fader, fordi han har velsignet os med profeter, som leder os i disse sidste dage.

Ældste Emenike Hope Onwuchekwa, Ibadan-missionen i Nigeria

Tak for PDF-udgaven

Liahona er en stor inspiration for min familie, og det hjælper os med at efterleve evangeliet og forkynde det for andre. Vi bliver absolut velsignet ved vore anstrengelser. Ikke alene er indholdet åndeligt stærkt og trosfremmende, det er også smukt sat op og illustreret.

Vi er også glade for, at tidsskriftet nu er tilgængeligt på mange sprog i PDF-format på nettet – så er det slut med at klippe i papirudgave! Når jeg gerne vil hænge et citat eller et billede op på køleskabet eller have materiale med til fællestid eller familieaften, så udskriver jeg bare det, jeg skal bruge. Herligt!

Christian Karlsson, USA

Bemærk: Liahona ligger på nettet på flere sprog på www.lds.org. Hvis du skal bruge den engelske udgave, klikker du på »Gospel Library«. Skal du bruge et andet sprog, klikker du på verdenskortet.

Den smukkeste perle

Jeg er taknemlig for hvert nummer af Liahona, som I udgiver. Det lærer os om Herrens vilje, og vores vidnesbyrd bliver styrket. Det er virkelig en strålende perle i disse sidste dage.

Budskaberne fra Det Første Præsidentskab motiverer os til at leve som Frelseren, og de underviser os i vor Herre Jesu Kristi rene evangelium. Vi lever nok i forskellige kulturer, men vi har samme mål. Det fylder mig med glæde at vide, at uden for mit lands grænser, ja, selv på den anden side af det store ocean, er der en sidste dages hellig, der læser det samme tidsskrift.

Jose Ramírez, Venezuela

Mit eget sprog

Jeg er fra Ukraine, men for otte måneder siden flyttede min mand og jeg til Idaho i USA. Jeg er ikke så god til engelsk, og nogle gange forstår jeg ikke rigtig det, jeg hører i Kirken om søndagen. Jeg fornemmer stadig Helligånden til møderne, men lige nu er jeg taknemlig for, at jeg har mulighed for at læse vore lederes ord på mit eget sprog. I mine øjne bringer Liahona os virkelig hellig skrift.

Lena Cantor, USA

Bare taknemlig

Liahona er en dejlig følgesvend og hjælp for mig. Hver måned møder jeg udfordringer, men for flere måneder siden følte jeg, at Liahona er skrevet specielt til mig og mine udfordringer. Jeg ved, at Gud ønsker, at vi skal blive lykkelige gennem lydighed.

Georgia Adoplho Pahulaya, Filippinerne