2008
Kommentarer
Januar 2008


Kommentarer

Nærmere Gud

Også da jeg ikke gikk i kirken, ønsket jeg å abonnere på Liahona. En dag gikk jeg inn på en nettside og ba om et abonnement, og en søster ordnet straks dette for meg. Jeg var svært glad da jeg fikk nummeret for nye medlemmer (okt. 2006). Det gjorde et stort inntrykk på meg og beviste igjen sannheten av dette evangelium. Gjennom Liahona føler jeg meg litt nærmere Gud.

Marcio Honirio Peres, Brasil

Styrker vår tro

Jeg er så glad når jeg leser Liahona. Jeg bruker tidsskriftet til leksjoner i Hjelpeforeningen og familiens hjemmeaftener. Jeg delte Liahona med en venn som ikke tilhører vår tro. Jeg liker virkelig å lese det, for jeg forstår mer om Kirken og hva som skjer i Kirken. Mange takk for at dere forbereder gode emner og gode leksjoner så vi kan styrke vår tro på vår himmelske Faders sanne evangelium.

Maasoama Bernard, USA

En daglig veileder

Liahona er en konstant ledsager. Jeg leser hver dag – i pauser på kontoret, hjemme og ved alle andre mulige anledninger. Veiledningen fra general-autoritetene

og forskjellige sanne historier bidrar til å forme mitt liv. Jeg verdsetter alle historiene. Liahona har styrket mitt vitnesbyrd om Jesus Kristus. Det er en daglig veileder.

Wilfred Kenneth F. Wokekoro, Nigeria

Hvile etter en hard dag

Jeg går til rommet mitt og er så trett og trenger en hvile etter skoledagen. Jeg leser Liahona. Jeg fryder meg over å lese det. Alle budskapene er virkelig inspirert og minner meg om alt som Jesus Kristus har lært oss. Jeg vet av hele mitt hjerte at alt dette er sant.

Judie Ann Diamada Boligor, Filippinene

Forsoningens kraft

Liahona hadde en artikkel om Kristi forsoning og hva den betyr for menneskene, og jeg forsto at mine synder hørte fortiden til og at jeg kunne gå fremover og begynne på nytt. Jeg er nå president for Unge kvinner, og jeg fryder meg over å arbeide med de unge kvinnene. Jeg er svært lykkelig og håper at jeg kan hjelpe mennesker som ennå ikke er døpt, å forstå at dette er den sanne kirke.

Viarda Martínez, Den dominikanske republikk

Grunnlag for misjonærarbeid

Liahona er et uunnværlig grunnlag for misjonærarbeid. Jeg har allerede hjulpet flere undersøkere å bruke artikler fra Liahona, spesielt for å forberede dem til dåp og bekreftelse.

Petra Longerich, Tyskland