Generalna konferenca
Zavzeto iskanje je bilo poplačano
oktobrska generalna konferenca 2021

Vse nas prosim, da nenehno krepimo svojo vero v Kristusa, ki še naprej spreminja življenja vseh, ki ga iščejo.

Od leta 1846 se je na tisoče pionirjev – moških, žensk in otrok – odpravilo na zahod v Sion. Velika vera je v njih porajala brezmejno hrabrost. Nekateri potovanja niso dokončali, saj so na poti umrli. Drugi so se soočili z veliko nadlogami in so vztrajali v veri.

Po njihovi zaslugi je bila moja družina rodove zatem deležna blagoslovov pravega evangelija Jezusa Kristusa.

Podobno kot neki drugi mladenič, ki ga bom omenil pozneje, sem bil star štirinajst let, ko sem se začel spraševati glede veroizpovedi in svoje vere. Hodil sem v cerkev druge veroizpovedi v bližini doma, a čutil sem željo, da bi šel še v veliko različnih cerkva.

Nekega popoldneva sem opazil dva mladeniča v temnih oblekah in belih srajcah, ki sta stopila v sosedov dom. Ta mladeniča sta bila na pogled posebna.

Naslednji dan sem srečal sosedo Leonor Lopez in jo vprašal glede teh moških. Leonor je pojasnila, da sta misijonarja Cerkve Jezusa Kristusa svetih iz poslednjih dni. Z veseljem mi je povedala, da so se z družino leto prej krstili v Cerkvi. Ker je Leonor videla, da me to zanima, me je povabila, naj se sestanem z misijonarjema in izvem več o Cerkvi.

Dva dni pozneje sem se pridružil družini Lopez, da bi se srečal z misijonarjema. Predstavila sta se kot starešina John Messerly iz Ogdena v Utahu in starešina Christopher Osorio iz Walnut Creeka v Kaliforniji. Nikdar ju ne bom pozabil.

Slika
misijonarja učita med večerjo

Ker sem bil star šele štirinajst let, je starešina Messerly vztrajal, da gremo do sosednjih vrat k meni domov, da bo mama vedela, kaj me učita. Tam je prijazno pojasnil, da sta prišla oznanjat sporočilo o Jezusu Kristusu, in jo prosil za dovoljenje, da me smeta učiti. Mama je privolila in se nam celo pridružila, ko sta me učila.

Misijonarji so najprej prosili Leonor, naj moli. Globoko me je ganilo, ker med molitvijo ni ponavljala naučenih besed, temveč je govorila iz srca. Čutil sem, da se je zares pogovarjala z nebeškim Očetom.

Misijonarja sta naju nato učila o Jezusu Kristusu. Pokazala sta njegovo sliko, ki je name naredila velik vtis, saj je bila to slika vstalega, živega Kristusa.

Slika
Odrešenik Jezus Kristus

Nato sta naju učila, da je Jezus v starodavnih časih ustanovil svojo Cerkev, sam je bil na čelu, ob sebi pa je imel dvanajst apostolov. Učila sta naju o odpadu – kako sta bila po smrti apostolov resnica in Kristusovo polnomočje odvzeta z zemlje.

Povedala sta nama o mladem štirinajstletnem fantu z imenom Joseph Smith, ki je na začetku 19. stoletja hodil v različne cerkve in iskal resnico. Sčasoma je postal še bolj zbegan. Ko je v Svetem pismu prebral, da lahko »prosimo Boga« 1 za modrost, je udejanjil vero in se umaknil v gozdiček, da bi molil in vprašal, kateri cerkvi naj se pridruži.

Eden od misijonarjev je prebral Josephovo pripoved, kaj se je zgodilo, ko je molil:

»[N]atanko nad svojo glavo [sem] zagledal snop svetlobe, ki je bila močnejša od sijaja sonca, ki se je postopoma spuščala, dokler ni legla name.

/…/ Ko je svetloba legla name, sem zagledal dve bitji, katerih sijaja in slave ni moč opisati, ki sta stali nad menoj v zraku. Eden od njiju mi je spregovoril, me poklical po imenu in rekel, pokazujoč na drugega: To je moj ljubljeni Sin. Poslušaj ga!« 2

Med lekcijo mi je Duh potrdil več resnic.

Prvič, Bog prisluhne vsem iskrenim molitvam svojih otrok in nebesa so odprta za vse – ne le za nekatere.

Drugič, Bog Oče, Jezus Kristus in Sveti Duh so tri ločena bitja, zedinjena v svojem namenu, »da uresniči[jo] človekovo nesmrtnost in večno življenje«. 3

Tretjič, ustvarjeni smo po Božji podobi. Naš nebeški Oče in njegov Sin, Jezus Kristus, imata telo iz mesa in kosti kakor mi, a sta poveličana in popolna, in Sveti Duh je bitje duha. 4

Četrtič, Jezus Kristus je preko Josepha Smitha obnovil svoj evangelij in pravo Cerkev na zemlji. Duhovniško polnomočje, ki je bilo pred dva tisoč leti podeljeno Kristusovim apostolom, je isto polnomočje, kot so ga Peter, Jakob in Janez podelili Josephu Smithu in Oliverju Cowderyju. 5

Nazadnje sva izvedela o še eni zavezi Jezusa Kristusa: o Mormonovi knjigi. Zapisali so jo starodavni preroki in pripoveduje o ljudeh, ki so živeli v Ameriki pred, med in po Jezusovem rojstvu. V njej izvemo, kako so poznali, ljubili in častili Kristusa, ki se jim je prikazal kot vstali Odrešenik.

Duh me je globoko ganil, ko sem izvedel, kaj jim je rekel: »Glejte, jaz sem Jezus Kristus, o katerem so preroki pričevali, da bo prišel na svet.« 6

Misijonarji so nama podarili najin lastni izvod Mormonove knjige. Prebrala sva jo in sprejela vabilo, ki ga najdemo na koncu Mormonove knjige, kjer piše:

»In ko boste to prejeli, bi vas opomnil, da bi vprašali Boga, Večnega Očeta, v Kristusovem imenu, ali je to mar resnica; in če boste vprašali z iskrenim srcem, z resničnim namenom, z vero v Kristusa, vam bo resnico tega razodel z močjo Svetega Duha.

In z močjo Svetega Duha lahko poznate resnico o vsem.« 7

Minilo je že skoraj petinštirideset let, odkar sva z mamo spoznala radost in moč, ki izhajata iz vere v Kristusa. Družina Lopez mi je zaradi svoje vere v Kristusa spregovorila o svoji novi veri. Zaradi svoje vere v Kristusa sta ta dva misijonarja zapustila dom v Združenih državah, da bi našla mamo in mene. Prav vera vseh teh ljubih prijateljev je v naju zasejala gorčično seme vere, ki je od tedaj zraslo v mogočno drevo z večnimi blagoslovi.

V teh blagoslovljenih letih sva spoznala, kar je rekel predsednik Russell M. Nelson: »Vse dobro v življenju – vsak možen blagoslov večnega pomena – se začne z vero. To, da dopustimo Bogu, naj zmaga v našem življenju, se začne z vero, da nas je pripravljen voditi. Resnično kesanje se začne z vero, da Jezus Kristus ima moč, da nas očisti, ozdravi in okrepi.« 8

Vse nas prosim, da nenehno krepimo svojo vero v Kristusa, ki je spremenil življenje moji dragi materi in meni in še naprej spreminja življenja vseh, ki ga iščejo. Vem, da je Joseph Smith prerok obnove, da je predsednik Nelson naš današnji prerok, da je Jezus živi Kristus in naš Odkupitelj in da nebeški Oče živi in odgovarja na vse molitve svojih otrok. O teh resnicah pričujem v svetem imenu Jezusa Kristusa, amen.