2014
Vores side
Januar 2014


Vores side

Lige siden jeg var lille, har min mor og far lært mig om templet. Det ligger langt væk, men jeg elsker at komme der med min familie. Da jeg blev beseglet til mine forældre, fik jeg endelig lov til at komme indenfor – det er meget smukt. Når vi tager af sted nu, skal jeg vente udenfor. Når jeg bliver ældre, kan jeg udføre mine egne ordinancer i templet.

David V., 6 år, Nicaragua

Jeg ved, at Jesus Kristus lever, og at han bekymrer sig om os, og jeg ved, at Kirken er sand.

Osiris M., 6 år, Brasilien

Tris M., 8 år, Brasilien

Jeg kan virkelig godt lide at synge Kirkens salmer og være med til familieaften sammen med min familie. Jeg har to yngre søskende, der hedder Jared og Sarai, og dem elsker jeg højt. Jeg kan lide at hjælpe min mor, når hun laver mad, for når jeg bliver stor, vil jeg også gerne kunne lave god mad som hende.

Ambar A., 9 år, Ecuador

Jeg kan lide at hjælpe min mor med familieaftenen. Vores familie vil gerne til templet, så vi kan være sammen for evigt. Når jeg bliver stor, vil jeg gerne på mission ligesom mine fætre og kusiner. Jeg elsker vor himmelske Fader og profeten, præsident Thomas S. Monson. Jeg kan godt lide primarysangen, der hedder »Jesu Kristi Kirke«.

Keydi P., 12 år, Honduras

Đ. Văn Hiêp, 11 år, Cambodja

Lige siden jeg var lille, har jeg lært om evangeliet. Da jeg blev otte år, besluttede jeg mig for at blive døbt. Jeg lærte alle 13 trosartikler udenad til den særlige dag. Da jeg kom op af vandet, følte jeg noget meget stærkt. Min mor fortalte mig, at det var følelser, der kom fra Helligånden. Jeg ved, at Joseph Smith genoprettede Jesu Kristi Kirke, at Mormons Bog er sand, og at Thomas S. Monson er vores profet i dag.

Abigail A., 8 år, Spanien