2007
Kommentarer
April 2007


Kommentarer

Styrke i en familie der ikke alle er medlemmer

Jeg har tilbragt det meste av livet i en familie der ikke alle er medlemmer. Jeg har møtt mange utfordringer når jeg stadig har prøvd å etterleve evangeliet. Å ha Kirkens inspirerende lesestoff tilgjengelig, spesielt Liahona, hjelper meg å bevare Ånden.

Mange takk for at dere hver måned minner meg på at evangeliet forandrer liv.

Sandra Vinocuna, Ecuador

Profetens røst

Oktober-nummeret 2005 var spesielt strålende for meg. Jeg verdsatte virkelig alle artiklene, spesielt president James E. Fausts budskap, «Tusen tråder av kjærlighet». Jeg mener at alle trenger å lese det. Jeg takker min himmelske Fader for at han velsigner oss med profeter som leder oss i disse siste dager.

Eldste Emenike Hope Onwuchekwa, Nigeria Ibadan misjon

Takk for PDF-versjonen

Liahona er en stor inspirasjon for min familie, og det hjelper oss når vi prøver å etterleve og dele evangeliet med andre. Vi blir virkelig velsignet ved deres innsats. Det er ikke bare innholdet som er åndelig sterkt og trosfremmende, men design og illustrasjoner er også vakre.

Vi er også takknemlige for at tidsskriftene nå er tilgjengelige på mange språk i PDF-format på Internett – vi trenger ikke lenger klippe i og ødelegge papirutgaven! Når jeg ønsker å feste et sitat eller bilde på kjøleskapet eller ta noe stoff med til samlingsstunden eller familiens hjemmeaften, skriver jeg bare ut det jeg trenger. Nydelig!

Christian Karlsson, USA

Merk: Liahona finnes på Internett på noen språk på www.lds.org. For engelsk, klikk på «Gospel Library». For andre språk klikker du på verdenskartet.

En skinnende juvel

Jeg er takknemlig for hvert nummer av Liahona som blir utgitt. I hvert nummer blir vi kjent med Herrens vilje, og vårt vitnesbyrd blir styrket. Det er i sannhet en skinnende juvel i disse siste dager.

Det første presidentskaps budskap motiverer oss til å leve slik Frelseren levde, og lærer oss vår Herre Jesu Kristi rene evangelium. Vi kan ha forskjellig kultur, men vi har samme hensikt. Det fyller meg med glede å vite at utenfor mitt eget lands grenser, og selv på den andre siden av det store havet, er det en siste-dagers-hellig som leser det samme tidsskriftet.

José Ramírez, Venezuela

Mitt eget språk

Jeg er fra Ukraina, men for åtte måneder siden flyttet min mann og jeg til Idaho (i USA). Jeg snakker ikke godt engelsk, og noen ganger forstår jeg ikke helt det jeg hører i kirken på søndager. Likevel føler jeg Den hellige ånd på møtene, men akkurat nå er jeg svært takknemlig for anledningen til å lese våre lederes ord på mitt eget språk. Jeg mener at Liahona virkelig bringer oss hellig skrift.

Lena Cantor, USA

Ganske enkelt takknemlig

Liahona er en god venn og hjelp for meg. Hver måned møter jeg utfordringer, men for noen måneder siden følte jeg at Liahona var skrevet nett-opp for meg og mine utfordringer. Jeg vet at Gud ønsker at vi skal være lykkelige når vi er lydige.

Georgia Adolpho Pahulaya, Filippinene