2008
Kommentarer
Oktober 2008


Kommentarer

Liahona har velsignet oss

Vi er så takknemlige for at vi kan motta Liahona her i Vanuatu. Det er fantastisk å kunne lese om mennesker fra forskjellige steder og hvordan Kirken går fremover over hele verden. Vi har lært så mye av dette bladet. Det har velsignet oss, og vi er for alltid forandret på grunn av det.

Amos Tarohati Zoro, Vanuatu

En slange ned i en brønn med rent vann

Som lærer i evangeliets lære i min menighet er jeg veldig takknemlig for det arbeidet dere har gjort med LDS.org. Tillatelse til å eie og tilgang til Kirkens materiale er ekstremt begrenset i vårt område. Å ha tilgang til Skriftene og Kirkens materiale på Internett er som å ha vår egen slange ned i en brønn med rent vann. Dere skal vite at deres arbeid er av stor betydning for våre medlemmers hverdag. For et mirakel det er for dem å få vår himmelske Faders budskap på sine egne språk.

Navn ønskes ikke oppgitt

Ord som kan hjelpe alle mennesker

Jeg er så takknemlig for at jeg har Liahona! Der finner jeg inspirerte ord som kan hjelpe alle mennesker, enten de er medlem av Kirken eller ikke. Budskapene fra Det første presidentskap gir uttrykk for deres kjærlighet til oss, og rubrikken Sagt av siste-dagers-hellige er full av gode eksempler å følge. Jeg leser bladet fra første til siste side fordi jeg vet at Ånden vil røre ved meg og styrke meg når jeg gjør det. Jeg vet at Kristi lys rører ved folk, og jeg takker alle dere som gjør det mulig.

Cristophe Jaime, Portugal

Liahona er en venn

Når jeg leser Liahona, vet jeg hvor heldig jeg er som er en del av Herrens store verk. Liahona hjelper meg å være et godt medlem av Kirken. Jeg vet at Liahona kan være et utmerket hjelpemiddel ved misjonærarbeid. Som medlemmer kan vi bruke det til å hjelpe andre å komme til Kristus. Liahona er en av mine beste venner.

Galsanjamts Dashdavaa, Mongolia

Vi har brødre og søstre

Jeg er så takknemlig for at min himmelske Fader hjalp meg å finne hans kirke og å bli medlem. Jeg har lært store sannheter, blitt et bedre menneske, og jeg forbereder meg for evig liv. Det gjør meg så lykkelig at min familie er medlem av Jesu Kristi Kirke av Siste Dagers Hellige og at vi ikke er alene – at vi har brødre og søstre. Kirken har vært vår styrke gjennom vanskelige år. Vi er takknemlige overfor vår himmelske Fader og Jesus Kristus og også overfor profetene og apostlene som betjener oss.

Susanna Martirosova, Armenia