2023.
Moj pogled odozgo
Ožujak 2023.

»Moj pogled odozgo«, Lijahona, ožujak 2023.

Glasovi svetaca posljednjih dana

Moj pogled odozgo

Gotovo sam bacila upravo ono što mi je trebalo kako bih postigla svoj cilj.

Slika
Područje Roy’s Peak

Autoričina fotografija područja Roy’s Peak

Nedavno sam otišla na slavni uspon do područja Roy’s Peak u predivnim planinama Južnog otoka Novog Zelanda. Budući da je planinarenje trajalo nekoliko sati, uzela sam samo ono što mi je trebalo: nešto užine i puno vode.

Kada sam krenula, moj se ruksak već činio teškim. Nakon pola sata hodanja, osjećala sam težinu svojeg ruksaka još i više na ramenima i leđima. Na trenutak sam pomislila da bacim nešto svoje vode. No odmah sam znala da će mi trebati.

Sat i pol prije nego što sam došla do vrha planine, put je postao strmiji i prekriven snijegom. Počela sam misliti da ne mogu doseći vrh, no moj me je cilj motivirao da nastavim.

Kada sam naposljetku stigla do vrha, moj se ruksak činio puno lakšim. Do tada sam pojela svoje obroke i popila većinu svoje vode. Odmarajući se i uživajući u predivnom pogledu odozgo, osvrnula sam se na svoje putovanje – na vrh planine i u životu.

Satima sam hodala uzbrdo, hraneći i hidrirajući svoje tijelo tako da imam snage nastaviti dalje. Ono što se činilo kao teret u početku – spasonosna voda – blagoslovilo me je da dostignem svoj cilj.

Svi mi proživljavamo uspone i padove, no Duh Sveti pomaže nam donositi dobre odluke. Gotovo sam ostavila više od pola litre vode na stazi, ali osjetila sam poticaj zadržati je.

Vlažnim sam očima zahvalila svojem Nebeskom Ocu na ovim razmišljanjima. Biti toga dana u planinama prekrivenim snijegom nadahnulo me je da analiziram svoj život, svoje odluke, svoje ciljeve i svoj osobni ruksak.

Prije svog pješačenja bila sam puna nesigurnosti oko svog života i rada u stranoj zemlji. No sada osjećam da će sve biti u redu. Znam da će se Gospodin brinuti za mene.

U društvu Duha, znam da mogu donositi ispravne odluke koje će me uzdići mentalno, fizički i duhovno. A kada se osjećam opterećeno, mogu se okrenuti našem Spasitelju, izvoru »žive vode« (Ivan 4:10). Znam da će me on hraniti i olakšati moj teret (vidi Matej 11:28–30).