2023
Patriarkalliset siunaukset
Toukokuu 2023


Patriarkalliset siunaukset

Kuva
Nuoria miehiä

Ecuador

Patriarkallinen siunauksesi – innoitettua ohjausta taivaalliselta Isältä

Vanhin Randall K. Bennett

seitsemänkymmenen koorumista

Patriarkallinen siunaukseni oli lukuisista syistä minulle ratkaisevan tärkeä, kun olin nuori. Ensiksi, Pyhän Hengen voiman avulla patriarkallinen siunaukseni auttoi minua ymmärtämään todellisen iankaikkisen identiteettini – kuka todella olen ja millainen minusta voisi tulla. – – Tiesin, että taivaallinen Isäni ja Vapahtajani tuntevat minut ja rakastavat minua ja että He ovat henkilökohtaisesti mukana elämässäni. Tämä auttoi minua tuntemaan halua päästä lähemmäksi Heitä ja vahvistaa uskoani ja luottamustani Heihin. – –

Se, että tiesin, kuka todella olen, auttoi minua ymmärtämään ja tuntemaan halua tehdä sitä, mitä Jumala odotti minulta.

Se johti minut tutkimaan liittoja, jotka olen solminut, ja niitä siunauksia, jotka Jumala on luvannut Abrahamin kanssa solmimassaan liitossa. Se antoi minulle iankaikkisen näkökulman, joka on innoittanut minua pitämään liittoni täydemmin. – –

Minulle oli ehdottoman tärkeää saada patriarkallinen siunaukseni, kun olin nuori ja kun todistukseni oli vielä kasvamassa. – –

Patriarkallisen siunaukseni vaaliminen nuorena on siunannut minua rohkeudella, kun olen ollut lannistunut, lohdulla, kun olen pelännyt, rauhalla, kun olen tuntenut levottomuutta, toivolla, kun olen tuntenut toivottomuutta, ja ilolla, kun olen tarvinnut sitä eniten. Patriarkallinen siunaukseni on lisännyt uskoani ja luottamustani taivaalliseen Isääni ja Vapahtajaani. Se on myös lisännyt rakkauttani Heitä kohtaan – ja se lisää sitä edelleen.

Milloin voit saada patriarkallisen siunauksesi

Vanhin Kazuhiko Yamashita

seitsemänkymmenen koorumista

Rakkaat nuoret miehet, nuoret naiset, vanhemmat ja piispat, patriarkallinen siunaus ei ole ainoastaan valmistautumiseksi lähetystyössä palvelemiseen. Kelvolliset kastetut jäsenet voivat saada oman patriarkallisen siunauksensa, kun aika on heille sopiva. – –

Veljet ja sisaret, lausun todistukseni siitä, että taivaallinen Isä ja Hänen rakas ainosyntyinen Poikansa, Herra Jeesus Kristus, elävät. He rakastavat meitä. Patriarkallinen siunaus on pyhä lahja Heiltä. Kun saat siunauksesi, ymmärrät ja tunnet, kuinka He rakastavat sinua ja kuinka He kohdistavat sinuun huomionsa yksilöllisesti.