2015

Džonas K. Muaroras, Naujasis Pietų Velsas, Australija

(Autorius miręs)

Paveikslėlis
illustration of a ship at sea

Aleno Garnso iliustracija

Vesterlandas išvyko vakar“, – pasakė mano svainė, pasitikdama mus tarptautiniame Nadi oro uoste Fidžyje.

Mane ta žinia nuliūdino ir nuvylė. MV Vesterlandas – tai laivas, kuriuo ketinome plaukti aplankyti mano vyresnio brolio, gyvenančio Rotumos saloje. Rotuma yra maždaug už 600 km į šiaurės vakarus nuo Viti Levu, didžiausios iš Fidži salų. Jei nespėjote į šį laivą, kito jums greičiausiai teks laukti dienas ar net savaites.

Prieš metus buvau atvykęs į Rotumą padėti savo broliui renovuoti mūsų senelės namą, bet dėl darbinio nesutarimo išvykau. Dabar norėjau pasimatyti su juo akis į akį ir pasakyti, kad labai gailiuosi.

Kai praeitą savaitę mudu su žmona Akata skridome iš Australijos į Fidži, dukterėčia pasakė, kad Vesterlandas išplauks į Rotuną dieną prieš mums atvykstant. Nedelsdamas paskambinau į laivo kompaniją ir maldavau, kad laivo išvykimą atidėtų porai dienų.

„Ne, negalime, net jei norėtume, – pasigirdo atsakymas. – Rotumos salos taryba pasiruošė sutikimo šventei, ir laivas turi išvykti kaip planuota.“

Mano galvoje švystelėjo mintis, ir aš nusprendžiau pasninkauti ir melstis.

„Brangus Dangiškasis Tėve, – meldžiausi, – labai norėčiau spėti į tą laivą, plaukiantį į Rotumą. Tikiu, kad jie negali atidėti laivo išvykimo dienai kitai, bet Tu tai gali. Ar negalėtum, išsukti kokį nors laivo varžtą ir sulaikyti laivą, kad aš galėčiau į jį įlipti? Aš turiu nuvykti į Rotumą ir susitaikyti su savo broliu.“

Išgirdę liūdną žinią, nuvykome į uostą, esantį kitoje salos pusėje. Tačiau ten sužinojome, kad laive įvyko variklio gedimas ir jis dar neišplaukęs. Dangiškasis Tėvas atsakė į mano maldą! Paaiškėjo, kad teko išmontuoti visą variklį – ne tik vieną varžtą – kad būtų pašalintas rimtas tepalo nutekėjimas.

Kai po savaitės laivas pagaliau išplaukė, jame buvau ir aš. Atvykęs į Rotumą, apkabinau savo brolį, atsiprašiau, ir mes atkūrėme savo santykius. Tai tikrai buvo šventė.

Būsiu amžinai dėkingas už šį nuostabų dvasinį patyrimą ir už sugrąžintąją Jėzaus Kristaus Evangeliją. Liudiju, kad stebuklai tebevyksta, kad Dangiškasis Tėvas gyvena ir atsako į nuoširdžias maldas, kad malda ir pasninkas veikia išvien, kad Evangelija yra tikra – net ir mažame menkutės Rotumos salos kaimelyje.