2014
Vår side
Januar 2014


Vår side

Helt siden jeg var liten, har min mor og far lært meg om templet. Det er langt borte, men jeg liker å dra dit med min familie. Da jeg ble beseglet til mine foreldre, kunne jeg endelig gå inn i templet – det er veldig vakkert. Når vi reiser dit nå, venter jeg utenfor. Når jeg blir eldre, vil jeg inngå mine egne pakter i templet.

David V., 6 år, Nicaragua

Jeg vet at Jesus Kristus lever, at han er glad i oss alle, og jeg vet at Kirken er sann.

Osiris M., 6 år, Brasil

Tris M., 8 år, Brasil

Jeg er virkelig glad i å synge Kirkens salmer og delta i familiens hjemmeaften med familien. Jeg har to yngre søsken som heter Jared og Sarai, og jeg er veldig glad i dem. Jeg liker å hjelpe mor når hun lager mat, for når jeg blir voksen, ønsker jeg å være like flink som henne til å lage mat.

Ambar A., 9 år, Ecuador

Jeg liker å hjelpe mor med familiens hjemmeaften. Familien vår ønsker å reise til templet så vi kan være sammen for evig. Når jeg blir gammel nok, ønsker jeg å reise på misjon slik mine søskenbarn gjør. Jeg elsker min himmelske Fader og profeten, president Thomas S. Monson. Jeg liker Primær-sangen ”Jesu Kristi Kirke”.

Keydi P., 12 år, Honduras

Đ. Văn Hiêp, 11 år, Kambodsja

Jeg har blitt opplært i evangeliet helt siden jeg var veldig liten. Da jeg var åtte, bestemte jeg meg for å bli døpt. Jeg lærte utenat alle de 13 trosartiklene til den spesielle dagen. Da jeg kom opp av vannet, følte jeg noe veldig sterkt. Mor fortalte meg at det var Den hellige ånd som ga meg disse følelsene. Jeg vet at Joseph Smith gjenopprettet Jesu Kristi Kirke , at Mormons bok er sann, og at Thomas S. Monson er en levende profet.

Abigail A., 8 år, Spania