Plotseling ontwaken

Wordt u weleens midden in de nacht met een heldere gedachte of ingeving wakker? Sinds het begin van mijn bediening als president van De Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatste Dagen word ik regelmatig plotseling wakker. Vaak blijken dat bijzondere en heilige momenten van God te zijn. Ik wil u over één ervaring vertellen in verband met de speciale videoboodschap die vandaag, 20 november 2020, is uitgebracht.

Ik werd enkele weken geleden midden in de nacht wakker met de gedachte dat ik een dankgebed tot God moest uitspreken voor al zijn kinderen op aarde. Er ging van alles door me heen waarvoor we dankbaar behoren te zijn. Ik kreeg ook de gedachte dat het uiten van die dankbaarheid een genezende uitwerking op ons kan hebben. Met die inspiratie ontvouwden zich specifieke details in mijn hoofd en hart, bijvoorbeeld hoe en wanneer ik deze boodschap moest delen. De vandaag uitgebrachte videoboodschap komt dus niet uit de lucht vallen, maar wél uit de hemel.

Een van Gods grootste gaven

Sinds mijn roeping als president van de kerk in 2018 heeft de Geest me herhaaldelijk ingeprent hoe bereidwillig de Heer is om zijn gedachten en wil kenbaar te maken. Het geweldige voorrecht om openbaring te ontvangen, is een van Gods grootste gaven aan zijn kinderen – weggelegd voor ieder van ons.

Wie u ook bent, u kunt uw hemelse Vader om leiding bidden. Als u de Heer door zijn ingevingen leert horen, zult u in grote en kleine kwesties hemelse leiding ontvangen.

Ik ben dankbaar voor de ‘wakkere’ momenten in mijn leven, waardoor ik weet dat de hemelen tegenwoordig echt geopend zijn. Onze Heiland, Jezus Christus, is het grootste voorbeeld van gehoorzaamheid aan de wil van de Vader, en God in alles danken.

Dank God in alles

Zoals ik in mijn videoboodschap tot de slotsom kom: onze zegeningen tellen, is veel beter dan onze problemen uit te meten. Dankbaarheid voor onze voorrechten tonen, is in elke situatie een uniek, snelwerkend en duurzaam medicijn voor onze geest. Kortom: ‘Dank God in alles’ (1 Thessalonicenzen 5:18).

Neem mijn uitdaging alstublieft aan om sociale media de komende zeven dagen via de hashtag #DankbaarZijn met uw eigen dankbaarheidsdagboek te overspoelen. En dank God samen met mij en anderen in dagelijks gebed. Gebeden kunnen wonderen tot stand brengen. Mogen wij ons allen tot God wenden en vollediger op Hem vertrouwen.

PDF-transcriptie downloaden


Deel de kracht van dankbaarheid

De genezende kracht van dankbaarheid is een boodschap voor iedereen. We moedigen u aan deze video en uitnodiging met familie en vrienden te delen. Overspoel sociale media de komende zeven dagen met een stortvloed aan dankbaarheid!

Opmerkingen
0